2015. január 31., szombat

8.rész

Sziasztok!Sajnálom,hogy sokáig nem hoztam részt.De ugye a jelentkezés a szakiskolába meg forgatás meg az,hogy a húgommal haza vágtuk a laptop töltött közre játszott.Így várhattunk addig míg apa oda nem adja az asztali gépjét.Nem is húzom tovább az időt.Annyit kérek,hogy aki olvassa ezt a részt az komizzon,mert így nem tudom,hogy milyen amit írok.Ahogy ígértem ez a rész hosszabb lett.Jó olvasást.

A dobozon az én nevem volt.Meg fogtam és vissza mentem a kezemben lévő dobozzal a kanapéhoz.Le ültem a kanapéra és magam mellé raktam a dobozt.Ki nyitottam és a szeme egyből egy napló féleségen akadt meg.Egy kis lakat volt rajta.Bele néztem a dobozba és hamar meg találtam a naplóhoz illő kulcsot.Ki nyitottam a naplót és olvasni kezdtem.Amint bele lapoztam a nevemet pillantottam meg benne.Lapoztam egyet.Egy kép volt az első oldalon.Én voltam rajta Lexi és OLIVÉR?Hitetlenkedve néztem a képet.Biztos  hogy valaki másról van szó.Tovább lapoztam itt már egy kis úgy nevezett "bejegyzés" is volt.

2004.10.22. 
Kedves Naplóm!

Ma van a 12-ik szülinapom.Sajnos Olivér nem tudott el jönni,mert beteg lett.De küldött nekem egy kis ajándékot egy levéllel.Amit kaptam az gyönyörű volt.Az ajándékom egy karkötő volt.

Milyen karkötő?A naplót letettem magam mellé és a dobozban lévő cuccokat kezdtem el tanulmányozni.Az első ami a kezembe akadt egy levél volt.Egyből olvasni kezdtem.

Kedves Barbi!

Sajnálom,hogy nem tudtam el menni a szülinapi bulidra.Nem tudtam mit vegyek neked,hogy mire vágysz így egy karkötőt adok ajándékba.Remélem,hogy tetszeni fog.Boldog Születésnapot.

Puszi:Patocska Olivér.

Amint el értem a levél végéhez kissé meg szédültem.Most már vég kép nem értem.Bele néztem a dobozba és meg pillantottam egy gyönyörű karkötőt.Egy BFF-es medál volt rajta.Szóval tényleg ismertem Olivért?Mégis miért felejthettem el?A leírtak alapján mármint amit most olvastam közel állt a szívemhez.Vissza pakoltam a dobozba mindent.Csak a karkötőt nem tettem el.Be mentem a házba.Kissé el ment az idő ugyan is már fél nyolc volt.Fel mentem a szobámba elő kaptam a pizsamám és el mentem fürödni.Gondolataim a naplón és a levelen járt.Hamar végeztem a fürdéssel így vissza mentem a szobába.Kíváncsi vagyok,hogy Oli még is mikor akarta volna el mondani nekem.Próbáltam el aludni de nem ment.Idő közben már Oli is le feküdt aludni.

*Olivér szemszöge*

Este tíz fel járt már az idő.De én még mindig nem tudok aludni.Azon gondolkodtam,hogy vajon mikor mondjam el Barbinak ezt az egészet.
-Mégis mikor akartad el mondani?-kérdezte Barbi.Kicsit meg ijedtem,hogy hirtelen meg szólal.
-Barbi én meg magyarázom-ültem fel az ágyon.
-Nem azt kértem,hogy magyarázd meg.Még is mikor akartad el mondani?-kérdezte majd fel ült.
-Nem tudom.De te honnan tutsz erről az egészről?-kérdeztem
-Meg találtam a naplómat-mondta egyszerűen.Nem tudtam mit tegyek.Hirtelen ötlettől fogva magamhoz húztam és meg öleltem.Amit viszonzott.Szívem gyorsabban vert a keleténél.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése