2015. január 1., csütörtök

6.rész

Sziasztok!Meg hoztam a kövi részt.Köszönöm a +435 oldal megjelenítést.Komizni felírtakozni ér.Jó olvasást.


Oli fel állt az asztaltól.Majd meg állt előttem.Mind ketten csöndbe voltunk.Nem néztünk egy más szemébe.Meg se szólaltunk.Csak álltunk ott némán egymással szembe.Aztán magához húzott.Jól esett a társasága.Átölelt és én is őt.Arca közeledni kezdett arcom felé.Pár miniméter választotta el ajkait ajkaimtól.Szívem hevesebben kezdet el verni.De ezt a pillanatot a telefonom csörgése zavarta meg.
-Megyek fel veszem a telefont-mondtam azzal be mentem a szobámba.Rá néztem a képernyőre és drága unokabátyám neve volt ki írva.
-Szia mond-vettem fel a telefont.
-Szia Barbi lehet egy kérésem?-kérdezte
-Persze-mondtam
-Át tudnál jönni 2hétig?El kéne látni az állatokat amíg én külföldön vagyok-mondta.
-Rendben át megyek.Holnap 2 megfelel?-kérdeztem.
-Igen köszi szia-köszönt el.
-Szia-köszöntem el én is.Fogtam magam elő vettem a bőröndömet és el kezdtem bele pakolni a ruháimat.
-Hát te mit csinálsz?-kérdezte Oli mikor be jött a szobába.
-Pakolok,mert holnap elutazok az unokabátyám farmjára 2hétig,mert ő külföldön lesz és el kell látni az állatokat-magyaráztam neki miközben ide-oda rohangáltam,mert mindig ki hagytam valamit.
-Ha gondolod mi is veled megyünk a srácokkal és segítünk.Az X-faktorban még mindig a válogatás folyik-mondta
-Rendben én beszélek Lexivel te pedig a srácokkal.-mondtam-És köszönöm-nyomtam volna egy puszit az arcára,de mivel ő felém fordította arcát így szájára ment a puszi.Kisé meglepetten nézett rám.-Nehogy azt hidd,hogy oda céloztam ennek az arcodra kellett volna mennie-oktattam ki.
-Megyek beszélek a srácokkal.
-Rendben.Ha jöttök akkor holnap 11-kor a Keletinél találkozunk-mondtam
-Oké.Szia-majd egy puszit nyomót a homlokomra.
-Szia-mondtam azzal elment.Fel hívtam Lexit,hogy jön-e velem a farmra természetesen igent mondott.

*Másnap reggel 9-kor*

Föl alá rohangálok az egész lakásban.Bár nem értem miért hisz nem vagyok késésben.Be mentem a fürdőbe és fel öltöztem.
Ezt vettem fel:



Hajamat ki engedve hagytam.Mire mindennel elkészültem már indulhattam is.Fel kaptam a kabátom vállamra tettem a táskám és bőröndömet magam után húzva mentem a Keletiig.Utánam pár percre mindenki meg jött.Köszöntünk egy másnak majd meg vettük a jegyeket.Szerencsénkre pont bent volt a vonat.Fel szálltunk rá.Majd le ültünk.Lexi Ya ou mellé, Sziki Benny mellé,én pedig Oli mellé ültem le.A 2 és fél órás út csöndben telt.
-Srácok.Szállunk-mondtam mikor az ajtó felé vettem az irányt.-Na gyertek innen már csak pár perc gyalog.-mondtam mikor le szálltunk a vonatról.Bőröndjeinket magunk után húzva sétáltunk csöndben.-Meg jöttünk-mondtam 20 perc séta után.
-Hűha-mondták egyszerre a fiúk.
-Barbi-jött ide hozzám unokabátyám Tomi.
-Szia-öleltem át
-Látom hoztál magadnak segítséget-mondta nevetve.
-Igen-mondtam
-Nekem indulnom kell,hogy elérjem a vonatott.Sziasztok.-mondta azzal bőröndjét maga után húzva távozott.
-Menjünk be-mondtam.-Ki kivel alszik?-kérdeztem mikor már bent voltunk a házban.
-Én Lexivel-mondta Ya ou
-Én Bennyvel-mondta Sziki
-Akkor én veled.-mondta Oli.
-Oké akkor gyertek.Lexi Ya ou ez a ti közös szobátok.-mondtam.

A szobájuk így nézett ki:

-Ez itt a tiétek-mondtam Szikinek.
Az övék így nézett ki:

-Ez pedig a miénk-mondtam majd egyből elkezdtem ki pakolni.

A mi szobánk így nézett ki:


-Szép kis szoba-jegyezte meg Oli mikor végeztünk a pakolással.
-Akkor gyere nézzétek meg a nappalit és a konyhát.-mondtam hívtuk a többieket is.

A konyha így nézett ki:


A nappali pedig így:

-Menjünk pihenjünk le most már holnap korán kellünk-mondtam.
-Rendben-mondták.Fel mentünk Olival a szobába.
-Szép ez a ház-mondta
-Tudom-mondtam mosolyogva.
-Barbi ígérd meg,hogy többet ilyet nem csinálsz-célzott a kezemen lévő vágásokra.Rá emeltem tekintetem.Ő az ágyban feküdt.
-Ígérem-mondtam majd le feküdtem mellé.Mire ő a mellkasára húzott.-Lassan el kéne menni fürödni.-mondtam
-És mi tart vissza-kérdezte
-Megyek le fürdök-másztam ki mellőle.Be mentem a fürdőbe a pizsamámmal.Gyorsan le zuhanyoztam majd vissza mentem a szobába.Oli is el ment fürödni.Egy szál boxerben jött vissza.Majd be bújt mellém az ágyba.Már fél kilenc van.
-Jó éjszakát-mondtam
-Neked is-majd egy puszit nyomot az arcomra.Lassan elnyomott az álom.

1 megjegyzés:

  1. Nagyoon jó a blogod! :3
    Kirakod az enyémet is??
    http://bythewayfanfiction.blogspot.hu/ Cserébe a tiédet is kirakom! :)

    VálaszTörlés