2015. január 16., péntek

7.rész

Hali.Meghoztam az új részt.Remélem,hogy tetszeni fog.Jó olvasást.Puszi.

Reggel arra keltem,hogy a nap az arcomat csiklandozta.Óvatosan ki másztam Oli mellől.Majd be mentem a fürdőbe és felöltőztem.Egy kék cső gatyát vettem fel egy fekete toppal.Fel vettem a cipőm megfésülködtem majd csöndben le mentem a konyhába.Rá néztem az órára ami hetet mutatott.Úgy döntöttem,hogy csinálok valami reggelit.Elő vettem a hűtőből a szalonnát meg a tojást.Meg sütöttem először a szalonnákat.Majd a szalonna zsírjában sütöttem meg a tükör tojást.Meg terítettem majd úgy döntöttem,hogy ideje fel kelteni a többieket.Ugyanis ma elég sok dolgunk lesz.Fel mentem majd be kopogtam Lexi-ék ajtaján.Be nyitottam és mind a ketten aludtak.
-Ébrezstő álom szuszékok.-mondtam de meg sem hallották.Újra meg próbáltam,de semmi.-Rendben más módszereim is vannak-mondtam mosolyogva majd be mentem a fürdőjükbe.Meg fogtam két fogmosó poharat és meg töltöttem vízzel.Vissza mentem és a pohár tartalmát a fejükre öntöttem.Mire ők fel kiáltottak.-Jó reggelt.Kész a reggeli.-mondtam nevetve majd a két poharat le tettem az éjjeli szekrényre és ki mentem.Át mentem Sziki-ék szobájába.Be kopogtam és be mentem.Már mind a ketten ébren voltak.
-Jó reggelt-köszöntek egyszerre.
-Nektek is.Kész a reggeli.-mondtam majd vissza mentem a szobánkba.Oli még mindig aludt.
-Oli ébresztő.Kész a reggeli-mondtam mire ő magához húzott és tovább aludt.-Ne akard,hogy úgy ébresszelek mint Ya ou-ékat.-mondtam
-Hogy ébresztetted őket?-kérdezte.
-Mind kettejük fejére egy pohár vizet öntöttem.-mondtam.
-Asszem ideje felöltőznöm-motyogta.
-Helyes-mondtam.Mikor kész lett le mentünk a konyhába.
-Finom volt a reggeli.-mondták a srácok egyszerre.Majd ki mentek a konyhából.Olival meg leültünk enni.Mikor kész lettünk szoltunk a többieknek,hogy ideje meg etetni az állatokat.Hamar meg etettük.

*Fél órával később*

Már lassan fél órája nem láttam a többieket.Most épp az úgy nevezett "padláson" vagyok.Le ültem a régi kanapéra majd játszani kezdtem egy kis labdával.Meguntam és eldobtam.Valaminek neki ütközött.Fel álltam és elkezdtem keresni a dobozok között.Majd meg akadt egy dobozon a szemem...

Bocsi,hogy rövid lett,de a következőt hosszabbra írom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése