2015. február 1., vasárnap

9.rész.

Sziasztok!Ma meg holnap hozok új részt.Nem ígérem meg,hogy jövő hét hétvégén is tudok hozni részt.Addig is jó olvasást.

*2 héttel később*
*Barbi szemszöge*

Már egy hete,hogy vissza jöttünk a fő városba.A srácoknak menniük kellett a táborba.Olivér minden nap fel hívott,hogy meséljen a gyerekkorunkról.Bár volt pár olyan nap amikor hallani lehetett a hangján,hogy hulla fáradt.Ilyenkor rá szóltam,hogy menjen aludni.De persze ő azért is mesélt nekem.Hihetetlen,hogy mi mindent csináltunk együtt.Mesélte,hogy nem egyszer kötöttünk ki mind a ketten az igazgatónál.Hogy mi ért?Mert meg szívattuk a tanárainkat.Olyan is volt,hogy bolondok napján el játszottuk,hogy együtt vagyunk.Mosolyogva hallgattam végig a történetet.El mesélte,hogy miért is felejtettem el őt.
-És ennyi-mondta a telefonba.
-Már azt hittem,hogy sose lesz vége-húztam az agyát.
-Untad?-kérdezte.Éreztem a hangján ahogy mosolyog.
-Nem-mondtam mosolyogva.
-Azért.-mondta.
-Na és milyen az X-faktor?-kérdeztem.
-Fhú!Hát nagyon jó.Tovább jutottunk a táborban.-mesélte.
-Az király.És most mi jön?
-A mentor ház.Ha tovább jutunk akkor az élő show.
-És ki a mentorotok?-kérdeztem.
-Szikora Robi.
-Drukkolok.Ügyesek legyetek.-mondtam.
-Igen is anya-nevetett.
-Jó tudni,hogy van egy fiam-nevettem.
-Ha nem haragszol én most megyek pihenni.
-Nem haragszom menjél nyugodtan-mondtam.
-Szia.Majd még beszélünk.-mondta
-Oké.Szia-majd le tettem.Mosolyogva mentem be a fürdőbe és zuhanyoztam le.Amióta ki derült ez az egész dolog rólam és Olivérről le se veszem a karkötőt a karomról.Vissza mentem a szobába és le feküdtem aludni.Másnap mikor fel keltem le mentem a konyhába és csináltam magamnak egy kávét.Le ültem az asztalhoz és gondolkozni kezdtem.Azon gondolkoztam,hogy mi lenne ha én is ki próbálnám magamat egy tehetség kutatóban.Hamar el hessegetem ezeket a gondolatokat.Én meg az éneklés?Az két különböző dolog.
-Mit kéne ma csinálni?-tettem fel magamnak a kérdést.
-Nem tudom Barbi.Talán menj el Lexivel moziba-válaszoltam saját kérdésemre.
-Ez jó ötlet-mondtam.Majd nevetve mentem a szobámba a telefonomért.Ki kerestem Lexi számát és fel hívtam.
-Szia Lexi.Nincs kedved el jönni velem moziba?-kérdeztem mikor fel vette a telefont.
-Szia.De szívesen el megyek és mit nézünk?-kérdezte.
-Amit adnak.
-Aréna pláza előtt találkozunk 30 perc múlva-mondta majd le tette a telefont.Gyorsan fel öltöztem és indultam is a plázához.
-Na mit nézünk?-kérdezte Lexi mikor már a sorban álltunk,hogy meg vegyük a jegyeket.
-Passz-rántottam vállat.
-Ez igen.El jöttünk mozizni,de azt sem tudjuk,hogy mit nézünk-röhögött Lexi.
-Legyen a Kör-mondtam.
-Felejtsd el,hogy én meg nézem a Kört.-rázta a fejét.
-Oké.Akkor legyen az Amerikai pite 7-mondtam
-Oké-meg vettük a jegyeket.Majd a popcornt és a colát.Be mentünk a 4-es terembe meg kerestük a helyünket és le ültünk.A filmen végig röhögtünk.Nem láttuk eddig egyik részét sem,de el határoztuk,hogy meg nézzük az 1részétől végig.Próbáltunk le nyugodni mikor jöttünk ki a moziból.Elmondtuk egymásnak a számunkra legviccesebb részeket.Amik hatására újra röhögni kezdtünk.Hulla fáradtan zuhantam az ágyamba.Vissza gondolva a mozira újra el kapott a nevetés.Majd meg szólalt a telom.A képernyőn Oli neve villogott.
-Szia-vettem fel nevetve.
-Szia.Mi ez a jó kedv?-kérdezte.
-Lexivel el mentünk ma mozizni.Meg néztük az Amrikai pite 7-et.-meséltem.
-Na és milyen a film?
-Nagyon jó.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése