2015. február 5., csütörtök

11.rész

Sziasztok!Meg hoztam az új részt.Köszönöm a +1035 oldal megjelenítést.Örülnék pár kominak.Jó olvasást.

-Nem hiszem el,hogy nekünk kell fel fújni a lufikat.-nyafogott Lexi.
-Választhattunk,hogy a kajákat, a piákat,vagy a házat dekoráljuk.Mi a ház dekorálást választottuk-mondtam majd fújtam egyet a lufiba.
-Tudom.De egyébként is minek lufi a buliba?Ezt nem értem-rázta a fejét.
-Na látod ezt én sem-mondtam.El ment a kedvem a lufi fújástól.Fel vettem a mellettem lévő párnát és egyenesen Lexi arcába vágtam.
-Itt meg mi folyik?-kérdezte Dóri.Válaszul csak hozzá vágtunk egy párnát.
-Oké ti akartátok-mondta majd föl vette a földön lévő párnát és hozzám vágta.
-Párna csata-kiáltottam el magam.Csak püföltük egymást a párnákkal.Majd ajtó nyitódást hallottunk.Hátunk mögé dugtuk a párnát és úgy álltunk egymás mellett.
-Ez mi?-nézett körül Sziki.Most vettük észre,hogy mindent toll borítót.Lassan vettük elő a hátunk mögött lévő párnát.Csak most vettük észre,hogy mind a három párnán egy bazi nagy lyuk volt amiből csak úgy estek kifele a tollak.
-Hoppá?-néztünk a fiúkra akik próbáltak komoly arcot vágni,de nem nagyon ment nekik.
-Rakjunk rendet-mondta Benny.Neki láttunk hát a rend rakásnak.A lufikat le eresztettük.A nappalit fel porszívóztuk és a bútorokat arrébb toltuk.Elő vettük a hangfalakat és a dj pultot.
-Jöhetnek a vendégek-mondta Ya Ou úr.
-Menjünk készülődni-mondta Lexi.Így is tettünk.Be mentünk a szobámba és amit elő készítettünk ruhát fel vettük.Dóri egy piros egybe ruhát választott.Lexi egy fekete koktél ruhát.Nem értettem,hogy mért kell ennyire kicsípniük magukat.Hiszen ez csak egy házi buli.Én maradtam egy rózsaszín toppnál.Fel vettem egy kényelmes sötét kék gatyát meg a hozzá illő cipőt.A hajamat pedig szabadon hagytam.Lexi és Dóri be göndörítette a haját.
-A-a.Ez nem lesz így jó-rázta a fejét Dóri.Én csak értetlenül néztem rá.
-Na gyere meg csináljuk a hajad,hogy szív döglesztő legyél-mondta Lexi.Hiába ellenkezdtem nem hatót semmit.Bár igazából a végeredmény tényleg jó lett.A hajam egyik fele be volt fonva pici fonásokba a másik ki lett vasalva majd össze fogták ló farokba és a gumiból ki logó tincseket be göndörítették.
-Na milyen?-kérdezte Dóri.
-Nagyon jó.Köszönöm-öleltem meg őt és utána Lexit is.Majd be mentünk a nappaliba ahol már mindenki nagyban táncolt.

*Dóri szemszöge*

Be mentünk a nappaliba ahol már mindenki nagyban bulizott.
-Szia-jött ide hozzám Sziki
-Szia-mondtam mosolyogva
-Gyönyörű vagy
-Köszi-pirultam el.
-Táncolunk?-nyújtotta felém a kezét.
-Mi az  hogy-mondtam és már a táncparketten is voltunk.Jobbnál jobb számok mentek.Sziki meg fogta a derekam és úgy táncoltunk tovább.Ritmusra ringattam a csípőm.
-Iszunk valamit?-hajolt a fülemhez.
-Ühüm-majd ki mentünk a konyhába.
-Mit kérsz?-kérdezte.
-Egy Bakardie Bleasert 
-Narancsos limonádés vagy málnás?
-Narancsos-mondtam majd meg is kaptam amit kértem.
-A bulira-emelte fel Sziki a poharát
-A bulira-mondtam majd kocintottunk.Hihetetlen,hogy milyen  kedves.
-Menjünk vissza táncolni-tette le a poharát.
-Oké-mondtam majd indultunk is vissza.

*Barbi szemszöge*

A nappaliba nagyon sok ember bulizott.
-gyönyörű vagy-ölelt át hátulról Oli
-Köszönöm-fordultam meg és egy apró puszit leheltem ajkaira.A kapcsolatunkat még nem mondtuk el a többieknek.El mentünk táncolni.Azon kapom magam,hogy a nappali közepén tánc verseny folyik.Mindenki táncolt.Össze álltunk egy körbe.Mikor megszólalt az én dalom be mentem középre és úgy táncoltam.Oli is csatlakozott hozzám.Amit persze Sziki-ék furán néztek.Tudtam,hogy holnap nem úszom meg.De ez van.Kis idő múlva be mentem a konyhába,hogy igyak valamit.Erre azt veszem észre,hogy Ya Ou és Lexi smárolnak.Innen nézve össze illenek.El mosolyodtam ezen a gondolaton.Vissza mentem a nappaliba.Úgy döntöttem hagyom a gerlepárt ki bontakozni.A buli további része is nagyon jól telt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése