2014. december 5., péntek

2.rész

Sziasztok!Itt az új rész.Még mindig Barbi szemszögéből.Azért figyelni a képeket,mert szemszög váltás is lesz. ;) Jó olvasást mindenkinek.Puszi.

7 évvel később
A nappaliban ülök és a TV-t kapcsolgatom.Semmi jó nem ment sehol.Majd csöngettek.
-Nyitom- kiabáltam.Nagy nehezen fel tápászkodtam a kanapéból.Oda mentem az ajtóhoz és ki nyitottam.Drága barátnőm Lexi állt előttem.
-Szia.Mi járatban?-kérdeztem-Gyere be-álltam félre az ajtóból.
-Szia.Az egyik régi ismerősöm újra jelentkezik az X-faktorba.És azt szeretném ha eljönnél velem drukkolni.És be tudnálak neki mutatni.-magyarázta.
-Oké-mondtam fura fejet vágva.
-Akkor hajrá irány öltözni.-lökdösött az emelet felé.
-Oké.Oké.De egyedül is fel tudok menni.-mondtam nevetve.
-Nem baj.-mondta ő is nevetve.Fel mentem.Elkezdtem a szekrényemben kutatni valami normális ruha után,de nem találtam egyet sem.
-Lexi segíts ruhát keresni én nem találok.-kiabáltam.
-Barbi egy csomó ruhád van-jött be nevetve az ajtón.
-Tudom.Segíts valami normális ruhát keresni.-kérleltem.
-Rendben van.-mondta majd oda ment a szekrényhez és elkezdett kutatni.
-Áh!Meg is van-mondta-Tessék ezt vedd fel-nyomta a kezembe a ruhát.-Lent meg várlak siess.
-Oké-majd ki ment.Sóhajtottam egyet.Aztán fel vettem a ruhát.Oda álltam a tükör elé,hogy megnézzem magam.Nem állt rosszul a ruha.Sőt kifejezetten jól állt.

Lexi ezt az össze állítást választotta nekem:

Viszont a táskát ott hagytam a szobámban.A rúzst se használtam,de még a körömlakkot se.A telefonomat zsebre vágtam majd le mentem Lexihez.
-Indulhatunk?-kérdezte
-Persze-feleltem mosolyogva.
Az X-faktor szín helyén

-Hol lehetnek már?-kérdezte Lexi már vagy tizedjére.
-Kikre célzol?-kérdeztem
-Hát azokra akiknek drukkolunk-magyarázta.
-Én csak egy emberről tudok-oktattam ki.
-Mivel egy bandával jelentkezik.-magyarázta.
-Ha te mondod-hagytam rá.
-Áh!Ott is vannak.Gyere már-fogta meg a kezem és el kezdett maga után húzni.
-Lexi.Szia.De rég nem láttalak-mondta a szőkeség és két puszit nyomott Lexi arcára.
-Szia.Én is rég láttalak.-mondta mosolyogva.-Ömm...Oli ő itt Barbi-mutatott rám-Barbi ő itt Oli.
-Lexi én ismerem őt.-mondta a szőkeség.
-Csssssh.Ő nem emlékszik rád.-nézett Lexi a srácra.Nem sokkal később a fiúk következtek.Olly Murs és Flo Rida közös számát a Troublemakert adták elő.
-Lexi,hogy hívják a srácokat?- kérdeztem
-Ő aki kezdte a dalt Benny.A kis kínai beütésű srác Ya ou.Oli mellett álló pedig Sziki.-magyarázta.
-Aha.Oké köszi.-mondtam.
-Tovább jutottunk-kiabálták miközben felénk futottak.
-Gratulálok-mondtam mosolyogva.





7 éve nem láttam Barbit és szinte nem is változott semmit.De az nagyon fáj,hogy nem emlékszik rám.Elég jól elbeszélgettünk egymással.A srácok látták rajtam,hogy valami nincs rendben,de nem kérdeztek rá.
-Sajnos nekünk mennünk kell.-mondta Lexi
-Sziasztok-mondtam majd 2-2 puszival búcsúztam el tőlük.
-Oli minden rendben-kérdezte Ya ou mikor haza indultunk.
-Persze mért kérded?-kérdeztem miközben a földet néztem.
-Mert látszik rajtad,hogy valami baj van.-magyarázta
-Nincs semmi bajom.De én most siettek kissé fáradt vagyok.Szia-mondtam
-Szia-mondta Ya ou majd el váltunk.Nem akartam elmondani Ya ounak ezt az egészet.Csak remélni tudom,hogy valaha látom még Barbit.Mikor haza mentem egyből a szobámba mentem.Le feküdtem az ágyra és a plafont kezdtem el bámulni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése